Нови буки :-)

декември 6, 2007 at 10:10 pm 1 Коментар

Едно от малкото неща, за които съм склонна да харча доста пари са обувките. Оказа се, че удобните обувки са нещо много ценно. Напълно поддържам ботушната теория на Ваймс – бедните хора си купуват евтини и некачествени обувки всеки сезон и всеки сезон краката им са мокри, а парите които са дали за обувки са повече от парите, които богатите дават еднократно за качествени обувки, с които краката им са сухи и им е комфортно. Тя разбира се не се отнася само за ботуши, но аз нали съм си буквалист 😉 Преди да почна да нося удобни обувки, не бях подозирала, че има такива. Купувах си някакви евтини обувки, които ми харесваха като дизайн, но не бяха много функционални. Имах психологическа бариера да си купувам по-скъпи обувки, струваха ми се твърде скъпи и не вярвах, че са кой знае колко по-качествени. Добре, че се намери някой да ме убеди да пробвам, бях изумена колко по-различно се чувства човек в удобни обувки. Ето и новата ми придобивка:

Merrell Thermo 6 Boots

Merrell Chameleon Thermo 6 Boots

На външен вид не са кой знае какво, но имат купчина екстри:

„Walking through a winter wonderland is one thing. Sprinting through it is where the Thermo 6 comes in. While keeping the look lean, the fit is snug and weight is light, it brings the heat via a combination of Polartec® lining and Thinsulate® insulation along with a ColdProof™ footbed over an ActiveHeat™ insole. The upper has internal waterproof construction beneath a waterproof nubuck leather. The Vibram® Chameleon Thermo™ sole has strategically varied tread, studded at the periphery and oversized at the heel for braking power. Merrell In-Board™ EVA footbed keeps a low profile. Waterproof construction. Waterproof nubuck leather upper. Polartec® 200 Thermo insulation lining. 200 grams of Thinsulate™ ultra insulation. Waterproof leather/polyester mesh bellows tongue. TPU Backstay with snowshoe strap ridge. 7.5mm narrow gauge webbing. Integrated leather loop lacing system. ColdProof™ insulating footbed. ActiveHeat™ insole with silver reflective film between insulating polyester layers. In-Board™ compression molded EVA footframe with grade 2 tapered nylon insole molded to bottom. Air Cushion® midsole. 6mm sole lug depth. Vibram® Chameleon Thermo™ sole/trek dura rubber.“

Източник

Първите ми впечатления са, че са много леки и мекички отвътре. Изглеждат стабилни и мисля, че няма да имам проблеми с тях на планински терен.

Сега отивам да си се радвам на обувките и да си мърдам палците в тях 😉

Entry filed under: Uncategorized.

тренировки в зала p.s. Базарът идва (15-16.12.2007)

има 1 коментар Add your own

  • 1. Eneya  |  март 2, 2008 в 3:38 pm

    *усмихва се* Аз ти рекламирах моите Сооломонски май преди, каква цена са тези?

Вашият коментар

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Страници

Последни публикации


