За капитализма

октомври 31, 2006 at 5:53 pm 4 Коментари

Е, продадох се на гадните капиталистически прасета и вече официално съм част от голямата машина. Отново си намирам работа неусетно, някакси твърде лесно, за да мога да го оценя и да се зарадвам. Може би следващия път трябва да си сложа някоя по-висока цел, за да има предизвикателство 🙂 Надявам се, че тази работа ще е по-интересна от старата, ще ме стимулира да се развивам и ще ми даде условията да се науча да работя в екип. Ще ми достави удоволствие да успея да се сработя с хората, като се има предвид досегашния ми опит с работа в екип това си е едно добро предизвикателство.
Ники също е решил да кандидатства в ОБС, мисля, че ще му се отрази добре, ако го вземат. Ще добие увереност в себе си и ще е финансово самостоятелен. Напрежението в момента го гложди, дано се пребори със себе си. Понякога на хората им трябва малко помощ, начален тласък, за да тръгнат по нов път, така че ще му помогна до колкото мога.

Entry filed under: Uncategorized.

Кали фитнес – „Здрав дух в здраво тяло” Коледния базар

4 Коментари Add your own

  • 1. Lark  |  ноември 1, 2006 в 9:19 am

    {}

    Много ще те черпим, ако успееш да му помогнеш с изпита. Много се надявам да станат нещата, защото подозирам, че, ако не го вземат, ще се откаже да си търси работа по специалността… Стискаме палци скоро да сте колеги и заедно да се продавате за пари 😛

  • 2. Lady  |  ноември 1, 2006 в 11:34 am

    Добре дошла в редиците на бачкаторите 😉 Продаде се за пари, ей….
    Всъщност намирането на работа е нещо изклЮчително лесно за всеки, който наистина търси.

    Лорче, Ники кен ду ит 🙂

  • 3. Ники  |  ноември 3, 2006 в 9:16 pm

    Ники ви е благодарен за помоща, но не мислете, че ако не го вземат на работа света ще свърши за него!!! Самоувереност си имам в повече:) Единствения проблем е, че съм и реалист и знам, че с какъвто и майндсет да подходя няма да набия Чък Норис;) Това и макар добре платена работа си е ПРОСТО работа, а за мен има МНОГО по важни неща от парите;)

  • 4. sylvia  |  ноември 20, 2006 в 12:15 pm

    Ники са го приели – супер! Пожелавам му успех и да се пребори с чичковщината в новата му среда. Аз пък се отказах от ОБС – според Цецо не ми стискало. Той е твърдо убеден, че човек работи само за парите и следователно това трябва да е решаващият фактор при избора на работа. Засега работата ми доставя удоволствие, поне през повечето време…

Вашият коментар

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Страници

Последни публикации


