Говори Любовта

април 22, 2006 at 8:53 am Вашият коментар

Аз ида като истинност, която
Огрява слепотата на душите ви.
Аз ида като чистота предвечна,
За да избистрям с нежна длан очите ви.
Аз ида като дишане, което
Се ражда с вас и вас ви ражда.
Не ме наричайте лъжовна
Когато в мое име лъжете!
Не ме наричайте продажна,
Когато ме продавате!
Не ме пристягайте във дрехата
На вашата креслива чест!
Не ме преследвайте като престъпница!
Не пипайте цветята на духа ми
С отровните ръце на завистта!
Не се ровете в чистия ми извор!
Аз водя по реките на кръвта ви
Победите на вашето безсмъртие.
Аз пея там.
И страдам тук.
В нетрайността си- трайна,
Нетрайна в трайността.

Добри Жотев

Entry filed under: Uncategorized.

Щилер отговорности

Вашият коментар

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Страници

Последни публикации


