сродна душа от клас грознопишещ (illegibilia scribbliris)

ноември 29, 2004 at 3:36 pm Вашият коментар

2000

Елин Овцофилски

Аз отсега имам лошо предчувствие за две хилядната година. Не заради Нострадамус или някой друг болен мозък. Това, което ме притеснява, са трите нули, които се хилят беззъбо зад двойката – навяват ми гадния спомен за тетрадката ми от първи клас с широки и тесни редове, където, като нотите на монотонна мелодия, имаше изписани цели редове с криви нули.

Понякога карах баба ми да ми ги пише и тя се съгласяваше, понеже много ме обича. Карах я нарочно да изкривява някоя и друга нула, за да изглеждат нещата с мой почерк. В крайна сметка се получаваше една весела компания от нули, които залитаха като пияни, облягаха се една на друга, сякаш са уморени или стари, или взаимно привързани, клякаха, подскачаха и се удряха в горния ред, протягаха се, за да видят какво има над линиите, преструваха се на круши, свиваха се на кълбо, хълцаха, пъчеха се и изобщо се държаха много изобретателно. Бяха нули с характер. И това им пречеше да изглеждат прилично и да се вписват в ограниченото пространство на широките и тесните редове.

Всъщност тези симпатични нули нямаше никак да ме притесняват, ако над тях не стоеше надвесена учителката ми от първи клас. Тя ги гледаше неодобрително и те се смущаваха и се криеха една зад друга и се блъскаха и започваха да куцукат по редовете. Някои получиха деформации за цял живот. Стана ми мъчно за тях. Учителката ми носеше рокля на люлякови цветчета. Погледнати през сълзи, те се разпадаха на розови и лилави петна и капеха увяхнали по пода.

Затова сега моите нули са се струпали пред прага на новото хилядолетие и не искат да го прекрачат, за да не се спънат и да се превърнат в една смешна купчинка нули.

Entry filed under: Uncategorized.

ето как ставала работата с плакатите Help: Urgently need liver or lover.

Вашият коментар

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Страници

Последни публикации


